Saturday, December 6, 2008

last latihan

Hari ni pepagi lagi aku dah start on washing machine bukan apa nak lik kampung seminggu haruslah semua pakaian dicuci. Lepas dah siap semua aku kena ke opis sebab last day latihan catwalk, paling leceh sekali aku kena bawa dua askar tuh ke opis sekali. Durrani xcitedlah sebab nak jalan kan. Si adik kesianlah plak time tidur aku angkat masuk keta terus terjaga. Dorang dah start latihan dr jam 10 pagi lagi aku jer yg datang lmbat.

Madam Sally pun ada tengah pilih perhiasan untuk model2 i-remaja tuh. Sib baik Durrani tak meragam fahim plak tak nak kat org..mmg pun sejak dua menjak ni dia mmg dah kenal muka dan suara..mamposlah aku nak tinggal kat akak 4 hari nanti. Haruslah dia menangis. Nak ikut pun tak leh..saper nak jaga kat sana..hasben aku plak tak dapat cuti. kalau tak aku suruh dia jaga jer. harap2 anak aku ok ler.Kol 12.30 aku balik ler sebab adik aku nak g opis settlekan keja dia plak.
Cadangannya nak balik kg petang nanti dlm kol 6 ker..ttp adik aku plak tak balik keje lagi. Ehhmm tundalah ke esoknya. Pagi2 sesudah subuh kena gerak kalau tak nanti panas terik hehhehe..yer ker..jgn kol 11 baru gerak sudah. Tepon mak aku bg tau balik esok..ehmmm dia dah siapkan makanan dah nasi kenduri umah Tok sedara aku pun dia simpan kan alahai..mak aku nie.

Mata aku dah stim gilerrr ni ngantuk beb banyak hari tidur tak cukup badan penat nie minggu depan lagi. Cepatlah habis tak sabo aku nak berehat drp sebarang majlis.
Pada pengunjung blog aku...harap maaf ler atas ketiadaan aku selama seminggu..kalau aku rajin karang kat kg aku update lerr...maklumlah dah jumpa mak ayah haruslah lupa segalanya. Khamis depan 11 dec aku ke Cinta Sayang Golf n Country Resort 4 hari 3 malam berkampung di sana kerana majlis akhir pencarian gadis/jejaka iremaja. Harap semuanya berjalan lancar.Esok aku nak lik kg sambut raya haji..yahooo..

1 comment:

Maryam Elyas said...

Cik T... bila nak update blog uol ni? Kita dah masuk dah pasal GIR & JIR tu... best naaaaa