Saturday, December 20, 2008

mawi kawen...


pagi ni jam 10.30 pagi aku dah terpacak depan TV. Si kecik baru jer tido kakak pula oleh sebab tak sihat dia tido awal..hasben aku plak kuar pg beli makanan. Bestnya aku boleh tengok TV dengan senang lenang. Bukan apa hari ni kan majlis pernikahan Mawi dan Ekin. Aku pasti semua orang tertunggu-tunggu majlis perkahwinannya. Macam majlis Ct Nurhaliza dulu. Wedding Off The Yearlah katakan. Masa Ct dulu aku pg weddingnya kat KLCC wpun time tuh tengah sarat ngandung dah 9 bulan dah uols..ttp tetap nak pg juga hehhehehe.

Aku kecewa juga sebab tak dapat pegi wedding Mawi ni. wpun aku bukan peminat dia pun. ..kalau aku bujang lagi sure aku ler yg akan angkat tangan kalau kak ema tanya saper nak cover wedding Mawi..bukan apa sonok ooiii...sambil tengok org kawen leh tengok tempat orang tambah2 Mawi plak tuh. Kali ni biarlah orang2 bujang plak yg buat coverage. Suzi yang pg cover majlis nikah dan sanding umah Ekin hari ni....minggu depan Anis pegi felda Taib Andak dan aku pg 11 januari 2009 majlis yg diadakan di Palace Off Golden Horses.

Moga2 majlisnya berjalan lancar wpun bermacam2 cakap org mengenai pilihan hatinya. apa pun org kata jodoh sudah ditentukan...doakanlah yg baik2 mengenai mereka. moga perkahwinan bahagia hingga ke akhir hayat. AMIN.

2 comments:

INTAN said...

yeye...aku sokong

ennieva fauzi said...

tan, bukan ke ko bukan main minat mawi dulu...pantang terusek je mawi dia tu...

ari tu ada gak mawi dan ekin singgah ke opis aku ni hanto kat kawen..ceria nampaknya bakal pengantin berdua...semua orang ditegornya...