Thursday, December 4, 2008

Latihan Day 2


sebelum sesi bermula jom amik gambo dulu...
Ewah..ewah..sukanya dia

Hari ni masuk hari kedua latihan. Dengan jadual keje yang sangat pax. Mana taknya kena menghabiskan keje pada hari ini...diulangi pd hari ini. Akhirnya aku berjaya menghabiskannya juga. Tima kasih ya untuk diri sendiri. Hari ni juga meeting final untuk pencarian gadis dan jejaka i-remaja, untuk diingatkan bidang tugas masing-masing. Nampaknya segalanya berjalan lancar wpun masa meeting td agak panas juga dengan beberapa isu.
Latihan dimulakan seperti biasa jam 6 petang ttp aku masuk lambat sedikit menghabiskan isu. Jam 7.45 barulah aku mengikuti sesi latihan. Nampak banyak perubahan..drp tdk boleh berjalan nampak ada pembaharuan. Bertungkus lumus betol cikgu Misze mengajar..cayalah beb!!!!




Bebudak laki ni suka benor amik gambi

Serius..serius

Jejaka i-remaja. Ada rupa jejaka tak?

Sedap tak Helmy oiiii...

ingat pompuan jer suka bercakap lelaki lebih lagi..pot..pet..pot pet..

2 comments:

Mariam Elias said...

Erm... meeting panas ker? Biasa la kalau masih ada yang tak reti2 bekerjasama, kan. opssss sorry...
Cik Ti, mana gambar kite? Isk.. gambar yang cantik tu la....

rynas said...

gambo awak ada simpan kat camera..tak leh lah nak masuk sini..comeiii sagt hehhehe