Tuesday, December 23, 2008

bayi 20 bulan kena rogol

TAK TAU NAK KATA APA DAHHH..MMG BINATANG BETOL ORG YG SANGGUP LAKUKAN PERBUATAN NIE. MANUSIA BERTOPENGKAN SETAN. MOGA DAPAT PEMBALASAN SETIMPAL...


BUTTERWORTH: Bernafsu haiwan adalah perkataan paling sesuai untuk dua beranak, termasuk remaja lelaki berusia 16 tahun yang ditahan polis selepas disyaki menodai seorang bayi perempuan baru berusia 20 bulan.

Kejadian itu hanya disedari ibu bayi berkenaan apabila pulang ke rumahnya di sini kira-kira jam 11 malam Jumaat lalu apabila melihat bayinya menangis begitu lama.

Sebelum itu, sumber berkata, wanita berusia 32 tahun yang bekerja sebagai juruwang itu meminta ibunya mengambil bayinya yang ditinggalkan di rumah pengasuh kira-kira 50 meter dari rumahnya.

Katanya, wanita itu kemudian mendapati bayinya menangis dengan kuat apabila dibawa pulang ke rumah, tetapi dimaklumkan ibunya dia mungkin demam.
“Wanita itu yang tidak berpuas hati kemudian memeriksa dan mendapati ada kesan darah dan luka pada bahagian sulit bayi perempuannya.


“Dia kemudian terus membawa bayinya yang menangis dengan kuat tidak berhenti-henti ke Hospital Seberang Jaya (HSJ), di sini.

“Hasil pemeriksaan doktor mengesahkan terdapat kesan koyak pada kemaluan mangsa. Bagaimanapun, keadaannya kini dilaporkan stabil dan masih menerima rawatan di HSJ,” katanya.

Berikutan itu, ibu mangsa membuat laporan polis.

Ibu kanak-kanak itu yang enggan dikenali, berkata dia tidak menyangka kejadian berkenaan boleh berlaku ke atas bayi perempuannya.

Menurutnya, dia menghantar anaknya ke rumah pengasuh berkenaan sejak 14 November lalu dan menjelaskan bayaran RM150 untuk bulan pertama.

“Kejadian itu memang di luar jangkaan kerana tiada siapa memberitahu perangai sebenar lelaki berkenaan. Dia tergamak melakukan perkara itu ke atas bayi saya,” katanya.

Sementara itu, Timbalan Ketua Polis Daerah Seberang Prai Utara, Superintendan Mohd Sukri Awang ketika dihubungi mengesahkan kejadian terbabit.

Menurutnya, polis sudah menahan seorang lelaki berusia lewat 30-an dan anak lelakinya pada Sabtu lalu untuk membantu siasatan kes berkenaan yang dibuat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan.

“Kami masih melakukan siasatan berhubung kejadian berkenaan,” katanya enggan mengulas lanjut.

p/s: korang rasa apa hukuman sesuai untuk dua beranak tuh??? bunuh..potong kemaluan..sula..rejam, tembak sampai mati..tanam hidup-hidup. apalah dosa baby tuh. cam ner ler dia menanggung kesakitan..azabnyer. apabila nafsu menguasai diri...akal sudah tidak berguna lagi..mengapa tak pg cari mana2 palacur jerr kalau dah bernapsu sangat...iskkk aku betol2 tak puas hati..marah geram..sedih..semua ada. bayangkan baby tuh kecik sikit pd anak aku jerr..astagfirullah halazim...

2 comments:

INTAN said...

aku rasa....klu dia x dpt hukuman setimpal d dunia..kita doa je dia dpt pembalasan terhebat d sana...aminnnn

Cikgu Liza said...

Kasi potong aje bird dia...geram aku...