Tuesday, December 23, 2008

sup ketam


semalam laki aku demam start drp sabtu malam lagi. Demam nak bermanja ngan aku ler tuh..drp siang dia tak selera nak makan. Tiba-tiba petang isnin tuh aku dapat sms dr dia..

suami: sedapnya kalau dapat sup ketam. mana nak cari eekk?
aku: Cuba lah tanya kat kedai ikan bakar yg kita selalu makan tuh..ttp malam plak baru buka.

petang tuh time nak balik keje aku sms dia lagi tanya dah dapat ke belum sup ketamnya.

"belum..."jawabnya ringkas.
"tak perlah abang beli ketam malam karang mama masak yer."

akhirnya dalam keadaan anak demam dan perlu melayannya sehingga dia tidur..barulah aku dapat memasak sup ketam..senang jerr uols..masuk ketam masuk air rebus jer. sedap plak..aku tak demam pun makan banyak...hahhahhaha

5 comments:

INTAN said...

wahhh wah...manjanya dia...hehhe

Cik Suri said...

laki adik kalau nak bermanja suruh buat air milo...sbb kalau adik masak mesti dia kata biasa je...(sbb dia lagi pandai masak) hahaha.

suziey said...

isteri mithali gitu uolss...

INTAN said...

T...ko kena TAG ye

rynas said...

intan~ gitulah laki ni kalau sakit demam nak isteri manjakan. ya..ya..aku tahu aku kena tag akan kucuba mnejawabnya dlm masa terdekat ini

cik suri~ kalau gitu bestlah awak sebab dimanjakan setiap masa hehhehe

suzie~ hehhehe..amin mudah-mudahan adalah gelaran tuh tuk kita