Thursday, March 19, 2009

nak urut@majlis IR

Semalam ada majlis ringkas penyampaian hadiah kepada gadis dan jejaka iremaja di The Curve Damansara. Cadangnya majlis start jam 2.30 petang tetapi disebabkan ada masalah kat office jadi aku ngan kak ema datang lewat dekat jam 3.45 baru sampai. Datang jer terus jer buat massage kepala dulu. waduh-waduh tengah marah dan tensi-tensi sedapnya bila kena urut. Agaknya menggelikan juga ler..sehingga aku mengeliat hahhahah...ttp memang sedap dan lepas tu terus rasa lega.
Inilah nama pusat urut tuh...Kat sini boleh buat urut badan, urut kaki dan urut kepala. Aku tak sempat nak tanya harga. Tapi kalau urut badan RM75 sahaja. Bolehlah kan kalau sekali sekala nak urut badan sambil diiringi muzik segar dan bauan aroma terapi.

tempatnya pun best paling penting bersih. Sinilah tempat untuk urut kaki dan kepala. Aku urut kat sini ler. Dalam 10 minit jer dah siap.

Dan tukang urutnyer adalah kakak ini..Tada!!! suka beno aku amik gambo dia..aku cakap masuk blog ha??? terpinga-pinga dia...dia pun tak tau blog tuh apa..(agak aku lah).Pas ni saya datang lagi urut saya yer kakak. pekerjanya drp Thailand sebab itu urutan rasa berbeza sebab aku penah juga rasa kalau orang Indonesia yang buat. Orang Thai ni lagi kuat woooo...tangan besi kot hehhehe...



lepas dah buat urutan semua dan makan-makan majlis pun bermula. alah bg hadiah untuk peserta dan pemenang. Ini pemenang untuk gadis i-remaja. Farahlyna (tengah), wani Aswara (kanan) dan Wani (kiri).


Alamak terbalik pulak gambo. Ini hadiah jam untuk semua pemenang mahallah juga jam ni berharga RM1,450.

Inilah gambar pompuan-pompuan gediks itu. Ada yang sudah bergelar pelakon cam Faralyna tuh yg lain-lain bari nak start kot. Ehhh gambo lelaki aku tak amik ekkk..rasanya ada lupa nak upload. udahlah tuh..sekian cerita hari ini. Tima kasih.





2 comments:

dyeiza said...

bukan main g tukang urut tu pose..apesal x ambik gmbr ngn die..hahahha

rynas said...

iskk..mana boleh tak pakai tudung hahhahah