Sunday, March 1, 2009

makan lagi

Lagi gambar makanan...harap maklum. Tadi en hubby pegi p.malam. Aku??? haruslah tak ikut tunggu di rumah sajer. Perut mmg masih kenyang sebab makam mihun sup kan. Aku tak order apa-apa pun cuma order jagung saje (kata tak oder). baliknya inilah yang dia beli...

Durrani malu wajahnya sedang makan jagung diambil. "Please..la...mama"

Ni antara favourite aku kalau pg pasar malam..murtabak harus ada.

Yang ini pulak namanya ayam BOsnia sebab rangka ayam jer digoreng ngan tepung. Dulu-dulukan harganya kan baru RM1.50 pastukan naik jadi RM1.80 - RM2 ttp itu masih mampu lagilah. Sekarang ni harga sudah meningkat kepada RM3 ada juga yang letak RM3.50 makkk aiii..mahal giler aku rasa sebab itu ler aku dah lama tak beli. Ini en hubby belikan makan jerlah..karang membazir plak kekdahnya.


Yang ini jagung gergasi namanya. Mmg besar jagung ni untung saper beli sebab harga RM1.20. En hubby beli 3. Haruslah tak habis...Durrani makan adalah 30 biji jagung..selebihnya akulah yang makan.
******Sekian sudah gambar-gambar makanan untuk hari ini. Harap maklum******



1 comment:

dyeiza said...

sedapnya nampak gambar jagung tuh...dah dua bulan kamek tak makan..nanti masak semua yg kamek nak makan ye..