Tuesday, March 24, 2009

mari makan kek

Semalam 23 mac adalah birthday kak Ema yang ke 47 thn dah tua ruapanya editor aku ni hik..hik..hik (harap2 kak ema tak bacalah blog aku nie..ampun!!!!). Jadinya masing-masing saje buat-buat tak ingatlah mmg gitulah kat opis dah tak ada surprise lain dah..dah tak ada idea nak wat macam mana. Tiap bulan lagu tu juga. takkan nak surpise kat Redbox plak kot sambil karaoke...mana ada duit maaa.
jadi aku minta anis ngan suzi beli kek kat faber kedai biasa tuh..kak zeda beli hadiah. alah tak mahal pun hadiahnya frame gambo jer pastu minta fred print gambo kak ema yg paling cun sure dia suka punya.
Dah siap-siap sumer tuh..cam ner ekkk nak wat surprisenyer...takkan nak padam lampu plak hari tuh dah buat dah. Lastnya kak zeda cadangkan minta saper2 masuk bilik dia dan layan dia berbual. Anis Masturalah jd mangsa sebab dia yang paling juniorkan haruslah kena dera. Bila dah masuk bilik barulah kami mulakan operasi bawa kek kat depan pintu..fred tutup lampu..dan "happy besday to you..happy besday to you..happy besday to Kak Ema happy besday to you" pas dah habis jer lagu baru nampak muka terkejutnye dan kak ema nak belasah anis hehehe..alah tendang ala-ala manja jer. menjadik juga ler surprisenyer walaupun tiap2 bulan sama jer konsepnyer.


Dapat hadiah frame gambo. See kan aku kata editor aku mesti suka punya. Dia bukan suka brg2 mahal-mahal murah tak per asalkan ada sentimental value. Hhehehe
aku rasa dah berapa kali dah makan kek ni. namun begitu idoklah penah jemu. Sebab keknyer sedap.
Mari lawan makan Pizza
Oleh kerana Anis Mastura mengidam nak makan pizza dia telah menyuarakan pd kak ema supaya belanja pizza. Birthday girl plak yang belanja yer..Jadi cik Yam makan dengan rakusnya..ahaks.


Walaupun anis kata "jgn masuk blog ekkk..jgn masuk ekk" ttp aku kata nak masuk juger hahhaha..sowilah Anis kasi glamer sikit gambo lu dlm blog gua.

Pizza yg dah tinggal separuh. Aku pun mmg dah lama gilak tak makan pizza..sebab apa ekkk???ntahlarr..

asyiknyer makan pizza dengan sup. Mana ekkk gambo aku??? tak ader plak nie..





No comments: