Friday, March 27, 2009

makan time

Wahh..menggiurkan gitu. Semalam lepas dah habis meeting ngan SGM terus jer fikiran macam buntu seketika. nak buat keje pun macam malas. betul..ini tak tipu ni!!!!Kat office pun tak ada orang semua dah keluar. Jadinya aku mengikut saja kak Ema ngan anis ke Pavilion sebab dia mau ambil baju di Butik Babe untuk shooting cover dengan Mas Anizan hari ni. Keluar jer dah dekat jam 2 petang hujan selebat-lebatnya haruslah jalan jam kan. Tambah2 kawasan pavilion tuh. sampai-sampai haruslah cari makanan dulu perut mmg tengah lapar...berkeroncong, dangdut, hip hop semua adalah. Disebabkan hati tengah sedih mulanya mahulah makan western-western gitu..ttp akhirnya makan kat food court bawah sajer. Pusing punya pusing..lastnya aku makan MEE JAWA ngan rojak buah. Sebabnya giler tergoda dengan rojak buah yang menyebabkan air liur aku kecur melihat nanas dan mangga itu. Waduh..waduh aku tak lepaskan peluang order, MEE JAWA satu ya, tambah rojak buah satu.'

Aaaa..kak sofi pun join sekali. dia makan western lar...chicken chop
Asam laksa adalah menu anis. Ttp aku lebih suka Laksa Penang lagi kaw. asam laksa ni pedas ttp manis. Iskk..iskk..tekak tak leh layanlah pedas campur manis nie.

ha..inilah mee Jawa. nampak sedapkan? mmg sedap pun sebab ada macam-macam. Ada sotong, sayur-sayur, daging semua adalah. Sepinggan RM8.50. amik ko..pinggan besar bukan main lagi. Boleh makan dua orang nie.

Yang ini mi campur mihun kari. rasanya not badlah. Dah lapokan layan jerlahkan..

Tapi dalam semua menu di atas aku paling suka rojak buah nie. Kuahnya sangat pekat. Ada mangga, sengkuang, timun, nanas, jambu, betik dan sotong kering. Inilah penambah selera sebenarnya. Lepas dah makan barulah boleh teruskan misi utama ke butik Babe. Lepas dah selesa semua tugasan orang...barulah pulang ke office.




No comments: