Monday, March 9, 2009

makan lagi...

Cerita hari ni. hehhehe hari-hari letak gambo makanan..bukannya apa sebab tak der idea nak story jadi citer pasal makan jerlah kan...
Petang tadi sebenarnya nak hantar adik aku kat Jalan Duta sebab dia nak balik kampung. Ingatkan boleh beli tiket bas on the sportlah ttp NAN ADO...semuanya habis nak ke parit Buntar. Jadi adik aku beli tiket bas malam jam 11.45 malam baru bertolak. terpaksalah balik umah dulu sebab nak tunggu malam kan lama takkan lah nak lepak kat Jalan Duta plak..iskkk..iskkk tak patut..tak patut.
Oleh kerana jam pun baru 3 petang weouls singgahlah kat serdang makan-makan dulu alah kedai yg biasa weouls makan tuh. Nak kata sedap...taklah sedap sgt ttp bolehlah...menepati selera..cepat dan service pun ok. Nilah antara menu yg kami makan...
Ada otak-otak..sedap juga..tapai pun ada..makan ler juga hehhehe
dah ader kan..
Asyik-asyik nasi putih sambal soton tak pernah jemu. Ini menu hasben aku punya. faberet dialah sambal soton ni.

Aku makan pasembur jer. dah lama tak makan..susah nak cari kat KL ni pasembur sama cam kat kg..ttp kat sini oklah..kuah kacang. Ada timun, sengkuang, cucur udang, taugeh, tauhu ngan telur. semua bahan2 tuh fresh dan rangup gitu.

Haruslah ada menu ni nasi ayam untuk durrani. Bila tanya nak makan apa. " Nacik ayam" Cam tak do menu lain.

Wow..laksa penang. ni adik aku punya. Rasanya boleh tahanlah..ttp adik aku kata sedap yg dia buat lagi. huhuhu..tak mo kalah tuh. oklah ada rasa pedas, masam, ikan pun banyak..habis juger..uols.





No comments: