Wednesday, March 11, 2009

kerja oh kerja

Hari ni macam biasa jer..tak ada yang menarik pun di opis. Asgn tak ada sebab lay out tak siap lagi. adoi ya..bilalah nak siap ni. Aku harap siaplah paling lewat pun Jumaat ni. Dah penat dah menunggu ni.
Jam 2 ada meeting dgn anp company TOHTUNKU pelikkan namanya. Masa mula-mula kak ema sebut aku panggil TOM TOM BAK jer hehhehe. Company ni kuarkan produk FOLLOW ME, ALAISYA dan ada beberapa produk lagi ler. Perbincangan mengenai iklan dlm majalah dan return apa yang dia org dapat. Of course ler write up, produk review dan wat produk sampling ngan make over. Semua boleh...maklumlah di tengah kegawatan ekonomi ni haruslah membuka pintu kepada sykt periklanan dengan cara termampu. Bukan masa lagi nak memikirkan pasal imej yg penting untung masuk walaupun ciput.
Tengah dok sembang-sembang ngan semua tiba-tiba ada perkhabaran yang kurang menyenangkan dan agak menyedihkan dan menyebabkan aku tersentap. Ehhmm..tak perlah nak buat macam mana. Itu jerlah yang mampu aku lafazkan. Memang tiada daya akukan...
tunggu dan lihat sajalah perkembangan selanjutnya. Sehingga ke petang aku masih memikir-mikirkan lagi perkara ini, jika benar bagai dikata...

Aku balik lewat sikit ke umah sebab ada hal nak jumpa ngan aton. Ada hal sikit....inilah pengubat hati aku sekarang nie. Lepas sembahyang magrib barulah gerak balik umah dan sampai lebih kurang 9 malam. Penatnya mak aiii..sib baik perut dah berisi tadi. Melayan putera dan puteri tuh jam 11.30 malam barulah tidur.

1 comment:

ANAKIRANA said...

alahai..tak da menda lain ka nk letak...teruk tul la depa ni