Wednesday, March 25, 2009

menu semalam

Seperti biasa hari Selasa ada pasar malam kat rumah aku. Nasib baik tak hujan jadi ramailah orang. Biasalah kalau pergi pasar malam macam-macam nak beli sedar-sedar dah dekat RM50 ttp ntah haper2 ntah beli..mainan pun kdg-kdg nak beli kat anak. Aku kalau pegi pasar malam keinginan nak makan nasi memang kureng jadilah belilah benda-benda alah kat bawah nie..sebenarnya benda-benda macam inilah yang boleh meningkatkan belanja anda. AWAS!!!!

tengok semua makanan macam sedap jerr...ttp menu jagung rebus mesti ada kalau pegi p.malam. Kali ni aku beli 4 jantung RM2. Bolehlah sebab jagungnya comel-comel jer. Manis gitu..kalau kat kg tuh jagung tu tanam sendiri jer...Pelik jer kalau beli jagung rebus.

Murtabak mmg faberet aku. tak kiralah bulan poser ke tak poser ker. Tambah-tambah yang abg ni buat pergghh..mmg aku makan sebiji soranglah. hasben aku jgn amik hahhaha tamak benau.

Ayam Bosnia ni kdg-kdg jer beli sebab mahal sgt. Besar ini jer dah RM2.50 ttp sebab rasa nak mengunyah beli jerlah...pastu aku beli nasi lemak Sarawak untuk laki aku, cendol dan keropok-keropok.


3 comments:

Mummy Dasy said...

sll gak beli ayam bosnia ni coz x byk isi..

dyeiza said...

ada ka nasi lemak sarawak jual.Konpius nih..Byk betul mu beli.mkn 3 org je..hari tuh bk kl x sempat pi p.mlm..Kat swk nih mana ada ayam bosnia tuh..

rynas said...

ntah lar kat banner tulis nasi lemak sarawak. ker saja nak tulis jer kot. rasanya sedaplah.
kalau pi p. malam tak mau beli pun semua rasa nak beli makannya sikit jer.
woii mu buat bisnes ayam bosnia mesti laku ekekkekekke