Thursday, March 19, 2009

mari layan cupcake


Perati betul-betul kemudian teka apakah itu???tet..tet..tet..masa berjalan..tinggal 5 saat lagi hehheheh...cantikkan??? rasa tak sanggup nak makan sebab comel sangat. Itu adalah cupcake yang diberi oleh model dan pelakon Eliza Kassim kepada mag. JELITA sempena kak ema jadi editor Jelita. Bila dah amik gambar sayang pulak nak makan ttp aku rasalah satu karang kempunan pulak kan...rasanya sedap macam kek lah uols cumanya cupcake ni kecik jer sekali ngap masuk mulut jer tak kuasa dan makan dua tiga kali. Sekarang ni mmg ramai penggemar cupcake kan drp kek biasa kat majlis-majlis pun dah banyak bg cupcake sebagai sourvinier. Sebabnya macam-macam design boleh buat atas cupcake tuh. nak letak muka kita pun boleh hehhehehe

1 comment:

Ayu Qhatami said...

mmg sedap CT...pandai kak Aleeza Kasim kita pilih cup cake...lain kali dtg la wak lagik...muahahahaa