Tuesday, March 17, 2009

bunga coklat

Semalam sedang leka buat kerja tiba-tiba Cik Yam datang dengan bunga ros berwarna putih dan coklat (ada bunga ros coklat ker?). Wah..wah..dapat bunga gitu. Katanya abg nasir photografer yg dapat masa pergi asgn.
Cuba perati betul-betullah uols bunga atau apakah????Kalau bunga idaklah kami ni lapor bebebo sampai bunga pun nak makan. Cam tak ado ehhh..makanan lain.
Sebenarnya itu adalah coklat yang dibuat berbentuk bunga ros. Ehhmm kreatif sungguh. Yang penting coklatnya memang sedap..yum..yum..yum..sukanyer. Tak cayo tanyalah yang makan aku, Yam dan kak Zeda. Sedapkan..kan..kan??


Wah makan bunga..lapo bebeno...

Inilah bunga coklatnya



Ni Cik Yam dah makan separuh

Bunga ros coklat

7 comments:

ennieva fauzi said...

Tie..cuba tanya cik yam, kat mana dia dapat tuh...cantek le...bleh buat story ni...heh

INTAN said...

sangat cantik...tp aku x suka cokelat..hehehehe

ennieva fauzi said...

Tan..coklat itu nikmat yang tak terungkap hahaha...mmmm....terasa melekap di indah...HEAVEN...

Mariam Elias said...

Benizie pauzi... hihihi, coklat tu dibuat oleh Chef Amer Hamzah. Dia tu ialah chef yang muka macam Mizan. Dia selalu buat projek dengan BPSP.

INTAN said...

ben...ko kata le camno pun ben..mmg daku x suka..wahhaha....kak chik aku keje kilang cekelat le ben..klu nk mkn...leh mkn sampai berbuih mulut...tp ntah kenapa...aku x gemo cekelat.....rasa manis dia tu leh wat kepala aku denyut yut yut

rynas said...

iskk..ruginyer tak suka coklat. aku nie bkn jenis pemakan coklat sgt..ttp kalau org bg mmg aku tak tolak.

ennieva fauzi said...

CIK YAM..kasi kontek le...nanti sms la ye...