Thursday, March 5, 2009

klinik lagi

Semalam aku masuk lewat ke pejabat..sebabnya aku ada janjitemu ngan doc. Bukannya aku yg sakit ttp anak teruna aku nie belum sihat sepenuhnya. hari ni mungkin kena sedut gas lagi. Sampai jer klnik mujur tak ramai orang durrani mmg suka betol pg klinik ni sebab boleh main-main. Banyak permainan kat sini budak-budak tak bosan aaarrr.
Inilah Shampoliklinik tempat anak aku selalu wat rawatan kalau sakit demam. Bagus ubat kat sini mmg berkesanlah terutama untuk kanak-kanak. Aku pun jugalah minta ubat kat sini. Ni sebenarnya klinik panel hasben aku. saje aku tumpang sekaki dah nama pun cover anak binikan.
Masuk jer dan naik kuda...dia doranglah budak-budak. mana ada saper pun. Puaslah main.

Laki akulah dok gigih melayan...


pas penat main timbang plak. kata Durrani berat dia 23kg. makk aiii beratnya sebenarnya 12kg jer.


Inilah masa mendapatkan rawatan. Tgk jer nurse tuh datang Fahim dah uwaaa..nangis dah. Kali nie aku suruh hasben aku pegang. barulah tak meronta-ronta sangat. Ttp nangis tetap nangis.
Jadinya malam aku kena bawa lagi sebab nak check dah hilang sepenuhnya atau tak. Doc tuh kata sebab baby bawah 2 tahun jadinya belum boleh dikatakan sebagai asma. Ttp ni cara untuk halang drp kuman merebak kat paru-paru..nanti kalau lepas umur 2 thn dan masih ada tanda-tanda seperti ini barulah dikatakan asma. Ohhh gitu ekkk...ingatkan dah kena asma.









No comments: