Wednesday, March 18, 2009

macam ustazah tak?

MARI LAYAN GAMBO PULA YER...
Masa aku cuti semalam, lepas mandi Durrani terus amik baju kurung, baju raya dia thn lepas dan pakai baju tuh. Kalau tidak jgn haraplah dia nak pakai baju kurung susah sangat..Mula2 dia pakai baju kurung sambil kata .."tanteknyer..tanteknya mama"
Ni dok depan TV sambil tengok baju dialah nie..teruja sgt kot dulu masa pakai kecik lagikan
Lepas tuh siap cari tudung, nak pakai tudung. Bila dah dipakaikan tudung cari sikat plak..nak sikat rambut. yang kelakar tuh pakai tudung mana nampak rambut ttp nak sikat rambut juger..sikat tuudnglah bukan rambut.

Pas dah sikat rambut amik bedak nak pakai bedak..

pastu liptik pulak..ehhmmm dah nama pompuan..pompuan juger..ttp dulu aku kecik2 mana ada macam nie weehhh...mak aku mana pakai alat solek semua nie. agaknya lah kot hehhehe
Pastu sibuklah pose...ginilah gayanya. ada macam Ustazah tak???

Senyum apakah itu????keh..keh..keh

Berangan lah nie..menari plak sambil nyanyi..nyanyi







4 comments:

kirana said...

ahaks!mcm dah besor jer gayanya

Mummy Dasy said...

dah pakai tudung nak sikat plak lawak durrani ni...

dyeiza said...

antik..antik...esok besar leh jd ustazah..fahim jd ustaz..ahakz..

Cik Suri said...

hamboiii...pakai tudung, posing tetap ala2 hiphop...kekeke. boleh le buat grup nasyid lepas nih...hehehe