Monday, March 30, 2009

mau tempah jgn malu-malu

Nak promote bisnes kawan-kawan. Kalau ada antara kawan-kawan yang nak kahwin atau ahli keluarga atau diri sendiri yang nak kahwin, malas nak gubah hantaran sendiri atau nak tempah kpd yang lebih profesional sangatlah mahalkan bolehlah tempah kat aku ...eeehhh salah pulak kat Aton nanti aku berikan blog dan add emailnya. Gubahan hantaran aton mmg terkini, ringkas tetapi cantik dan nampak moden. Harga tak mahal kalau nak tahu kenalah tanya tuan badan sendiri yer.

Ni antara gubahan hantaran hasil kreativitinya. Aku cuma tolong sikit-sikit jer..tolong tengok ahaks..akan menyusul nanti tempahan hamper dan sewaktu dengannya akan diberitahu kelak yer. Aku pun suka juga gubahan-gubahan ni ttp tak berapa kreatif ttp aku teringin nak belajar untuk menambah kemahiran. Memang dah plan ngan aton nak belajar beberapa kemahiran lagi..nantilah akan diupdate kemudian yer...

wangian semerbak untuk jejaka
telekung

Untuk si dia

Alat solek dan wangian

Tuala dan mandian
Sireh junjung
gula-gula
Sesuci mawar dan sirih

Muffin yang comel
kalau nak tempah boleh hubungi aku atau aton arediks92@yahoo.com atau jamakatonhabi@gmail.com atau layari blog http://lavender-jmkjunk8.blogspot.com/






















No comments: