Wednesday, January 7, 2009

hari untuk meeting

malam ini..malam ker ehhh sedangkan jam sudah 1.45 pagi. Terlebih sudah!!!! mata tak mengantuk pulak. Mana tak nyer tadi balik keje lepas menidurkan Fahim aku tertidur2 ayam kat depan TV. Durrani pulak malam nie lambat nau nak tidur dr jam 8 sampai dekat 11 baru dia tidu asyik tengok astro ceria pastu gelak sorang-sorang. Aku mmg bosan sebab tak dapat tengok chanel lain sebab dia sudah memegang remote TV. kalau tidak pun akan diletak di bawah pahanya. oleh kerana bosan aku pun tertido..bleh mak tido cepat drp anak ekekkekek. Siap dia tepuk montoot aku lg seperti mana aku buat kat dia.

hari ni sangat sibuk..aku rasa inilah permulaan kerja aku sebagai penyelaras editor. Pagi aku ke Bangsar Village mengambil baju untuk shot cover kemudian jam 2 meeting dengan charles, puan zaini, cik mat dan kak ema mengenai nama baru i-remaja. Ada 4 pilihan nama baru nanti2lah aku bg tau. blehh hasben aku cadangkan nama GEDIKS mag. hahhaha nama mmg lawak ttp tak masuk akal langsung.

lepas habis meeting mag. jam 4 meeting editor plak alahai...aku sempatlah cakap ngan kak ema..gini rupanye ekkk...asyik meeting jer. aku kalau bab buat keje no hal punya ttp kalau masuk meeting ni paling tak suka. ttp nak buat macam mana sudah tanggungjawab gitu terpaksalah dijalankan dengan jujur dan ikhlas. Esok lusa khamis ni meeting cover review ngan Datuk plakk...see betapa bahagianya hidup selepas memegang jawatan baru ni.

2 comments:

raihanah said...

ct, begitulah bila menggalas tanggungjawab, ada sahaja meeting sana sini, belum di luar lagi tu dengan client dan contact.
selamat bertugas...

INTAN said...

aku penah meeting dr pagi sampai ptg...amat2 tidak produktif ok