Monday, January 19, 2009

bila Durrani ke pejabat











Sabtu lepas aku terpaksa bawa Durrani ke pejabat. Sebabnya aku kena check bahan yg dibuat oleh grafik artist Wan. En. Hubby jaga anak yang kecik. Bawa dua2 karang langsung keje tak jadi. Malas plak nak hantar kat baby sitter lg pun aku pg opis kejap jer. Jam 1.30 petang baru aku bertolak dengan bekalan makanan maklumlah karang Durrani ngamuk nak balik adalah juga benda aku nak kasi. Siap beli kete mainan lagi masa singgah ke 7eleven. Sampai jer Durrani agak excited maklumlah kali pertama aku bawa dia ke tempat aku bekerja. pegi kat meja aku dia tengok gambar yg kat atas meja terus dia sebut Aim..AIm..padahal gambo tuh gambo dia masa umu 4 bulan. puas aku terang dia tetap kata tu gambar Fahim. pastu mulalah dia main-main telefon kat tempat aku, angkat sambil sembang2 ntah haper2 ntah dia cakap. pastu pg kat tempat Suzi plak main tepon kat situ. Sambil tarik-tarik mouse Pc tuh. aku marah..dia pg plak kat meja Faks angkat tepon kat situ. Bila aku nak sembahyang masuk bilik dia nak main plak tepon kat atas meja kak ema tuh. Kalau boleh semua tepon nak angkat..dua jam dok main-main dia mulalah bosan dan ajak aku balik. Sib baik dah habis cek bahan. kesimpulannya kalau nak buat keje jgn bawa anak...mesti keje tak jadi.




1 comment:

INTAN said...

mmg sokong...bwk anak ke opis mmg x jadi keje...