Tuesday, January 13, 2009

bila durrani menaip











Durrani mmg nak lepas gian dah lama betol dia tak main labtop aku nie sebab mmg aku haramkan dia pegang labtop baru aku nie. Jadi bagi memenuhi keinginannya yg nak menaip sgt tuh aku bglah guna labtop lama sambil letak keyboard komputer atas lab top tu. Pergghh...pastu laju jer dia menaip tak pandang orang dah.

3 comments:

suziey said...

Hi Durrani, tingin nak jadi reportes macm mama awk ke?...hehehe
Nanti ari2 kena ketuk story baru tahu. Tak pun tolong taipkan story antie nih hah...(antie ke, hish mcm dah banyk je umo kan)

arediks92 said...
This comment has been removed by the author.
raihanah said...

Wah ada tokoh jadi wartawan. menaip sampai tidork depan laptop. harus story yang ditype tu meletop...