Saturday, July 3, 2010

anak mama dah 2 tahun!!!!

Anak adalah untuk zaman yang akan datang, bukan untuk zaman kita. Salahlah pendidikan orang tua yang hendak memperbuat anaknya seperti mereka juga. ( Hamka).

Peliharalah anak-anakmu dan perbaikilah budi pekerti mereka.Sesungguhnya anak-anak itu adalah hadiah Allah kepadamu. ( maksud hadis ).

Apabila mati seseorang anak Adam, terputuslah amalannya kecuali tiga perkara,sedekah jariah,ilmu yang diambil orang manfaatnya dan anak yang soleh mendoakannya.
( Maksud hadis ).

Sewaktu kecil anak-anak lelaki menjadi perhiasan mata kerana lucunya, kerana dia tumpuan harapan, maka setelah dia besar, dia menjadi kebanggaan kerana kejayaan hidupnya. ( Hamka).

Ikhlas dan sejati akan bertemu di dalam senyuman anak kecil, senyum yang sebenarnya senyum, senyum yang tidak disertai apa-apa. ( Hamka ).
SELAMAT HARI JADI FAHIM YANG KE-2 (1 JULAI 2010)
MOGA MENJADI ANAK YANG MAMA MAHUKAN...

Dah 2 tahun anak mama..

masa ni setahun 3 bulan

umur 8 bulan

sukanya dia..

fahim 6 bulan

4 bulan daa....

saya dah 2 bulan

wah..masa umur seminggu


selepas dilahirkan..pada 1 Julai 2008 di H0spital Pakar Annur, Bangi
berat 2.7kg jer...sebab awal 29 hari sepatutnya due date 29 Julai 2008.

17 comments:

Mummy Dasy said...

Happy Belated b'day Fahim... semoga menjadi anak yg soleh..dan berjasa kpd ibubapa..

rynas said...

thanks mummudasy

ckLah said...

Selamat Hari Jadi Fahim......



Bak MakLah sikit kek tu!

Izan Ishak said...

happy belated bday fahim!
moga jadi anak mama yg soleh dan berjaya di dunia n akhirat~

cikguliza said...

Selamat Hari lahir yang ke-2 Fahim...
:-Daripada Auntie Liza,Uncle Azhar,abang Danial dan Kakak Anis.

rynas said...

ckLah..thanks untie..ckLah

rynas said...

Izan: terima kasih..mg tercapailah hendaknya AMin.

Liza: thanks ya...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Happy 2nd B'day Fahim..
Moga membesar dgn sihat..
& menjd anak yg soleh..!!

sz | m.s.s said...

selamt ulangtahun fahim! sebaya la ngan syimir, geng lahir awal gak ni la, berat pun lebih kurang...hehehe

eis said...

alamak, terlambat la auntie wish kat Fahim..hehe. happy belated bday Fahim.. :)

MAMASYAZA said...

happy belated birthday to fahim, aunti doakan fahim happy selalu n menjadi anak yg baik

fabulous.farah said...

happy belated birthday fahim..cutenye nampak baby baru lahir.huhuhu

ibu_Arifa said...

happy belated birthday Fahim.. semoga jadi anak yg soleh dan membanggakan ibubapa serta agama mu yer sayang..

rynas said...

Lily:tq..

sz: ohh ya ka...hehheh geng lahir terawal hehheh

rynas said...

eis: tak per ok jer tk terlewat..

mamasyaza: amin

rynas said...

farh: yer semua baby baru lahir semua comei..comei..mmg geram tgk wpun anak sendiri

ibu arifa: yer itulah yang semua ibu doakan untuk anak

Yan said...

owhh awalnye fahim lahir.. awal sebulan... kire dia lahir umur 8 bulan ke??

tak jauh bday dia ngan qis upenye hehehe..

Dear Fahim
Hepi bday to you..
Moga jadi anak yg Soleh & disenangi ibubapa..