Sunday, July 11, 2010

dah tidur...

tadi mereka bising..
bergaduh berebut barang..
sepahkan segala mainan...
tadi juga," mama buatkan susu..ngantuklah,"
dan sekarang..lega mereka sudah tidur..
Blogwalking???? Internet...no..no...yes..yes..kejap saja ekk...
kemudian lipat baju da yang seminggu tidak dilipat
mau tolong???

9 comments:

Izan Ishak said...

rynas, macam tulah anak2 kan. penat2 main lepas tu tido...
izan tgh free ni, anak2 ikut hubby pegi kedai. naufal plak tgh tido. sume keje dah siap kecuali nak godok baju je~~

rynas said...

Izan..ahh kalau tengah main rasa bising ler pulak dgn sepah umah..bila dorang dh tido alahai sunyinyer rumah. ohh dah siap semuanya ekkk..bagusler tuh

Ena said...

heheh..

anak2 sy pun sama juga.. sama bergaduh abis sepah semuanya.. tapi bila dah tido terus p tengok sunyi jekkk.. rupa2nya dua2 dah tido..

rynas said...

Ena..budak2 semua sama jerkan..bising..sepah..gaduh..

rynas said...
This comment has been removed by the author.
umialya said...

dorg ni x prnh rasa penat kot!! main, gaduh silih berganti. huhu

rynas said...

umialya: mmg pun kdg2 terfikir kita yg tua ni penat bkn main dorang relaks jer main dr pagi sampai ke malam..banyak tul energy

ckLah said...

Zaman itu ckLah dah lalui lama dulu. Sekarag, dah remaja, lainlah pulak cabarannya....alahai.


Dulu kecik-kecik, mereka susah nak tidur kerana belum tahu nikmat tidur.
Sekarang, dah tahu nikmat tidur, nak suruh bangun pagi pulak payahhhh...huih!

rynas said...

ckLah: ohh gitu ekk patut ler tgk anak buah saya yg remaja2 tu kuat betul tidonya kalau balik dr asrama.hahhah tapi zaman saya kat U dulu pun suka tido..duduk pun boleh tertido