Friday, November 26, 2010

masa terapi diri....i like!!!

Hari ni aktiviti ala-ala 'manja' jer. Kenapa aku katakan begitu sebabnya tugasan diberikan tidak berat, hanya untuk relaks, sambil menikmati perkhidmatan yang disediakan pihak hotel. "Ingatkan jauh sangat, rupanya Putrajaya jer...hhehhehe," kata editor aku.

"Tak per..dekat-dekat ni aku lagi suka..dekat dengan rumah senang nak balik rumah,"
Yer...sepanjang hari hingga ke malam aku berada di Hotel SangriLa Putrajaya menerima jemputan drp produk kecantikan Lancome. Pihak Lancome menyediakan bilik pada sesiapa yang ingin bermalam di hotel malah bas juga disediakan dr Shangrila KL ke Putrajaya tapi aku menawarkan diri untuk memandu sendiri disebabkan berdekatan rumah. Aku juga tidak bermalam sebabnya esok hari Sabtu ada aktiviti kenduri kendara di kampung.


Antara aktiviti yang disediakan ialah yoga terapi...(jangan buat ala-ala yang boleh melipat tubuh tu aku tidak mampu melakukannya)

Selepas aktiviti mengeluarkan peluh..beralih pula kepada terapi badan iaitu massage dan sauna. Ohh i like dah lama tak buat. (tapi jangan urut terlalu kuat ya, kerana aku alah dengan sakit).




Kemudian boleh menikmati kesejukan air di kolam renangnya. Tapi macam malas jer nak mandi...sebabnya tak pandai berenang hehheheh (malunya!!!)

Ok pada pagi Jumaat yang indah ni seronoknya kalau aktiviti santai-santai sebegini ya. lebih seronok dapat melakukan aktiviti bersama kawan-kawan dan yang paling penting dapat lupakan seketika pada tugasan yang banyak serta lari dari kehingaran pejabat ohhh..i like!!!!

6 comments:

Ena said...

yerla.. pergi utk dapatkan ketenangan dan melupakan seketika urusan keje dan masalah.. lepas tu mesti kurang sikit stress.. jom pergi! =P

Izan Ishak said...

best nya kak rynas...sambil menyelam minum air kan...i like!

A D I A said...

wowie bestnya, company treat ke ni? kalau borang bujang syok la boleh bermalam n rehat puas2. hmm massage dan sauna di hotel mcm mana ye, sure seronok.

Kauthar said...

wahhhh..syoknya rynas..jeles i tau :D

ckLah @xiiinam said...

Selamat beristirahat...

Unknown said...

ohhh, sukanya... terapi massage tu... teringin lama dah tu... hehehhe..