Saturday, September 27, 2008

Meraikan practical student ir dan jelita


Aku tak ingat ni menu siapa..ttp yg penting bukan menu aku...yer..yer..aton punya..lauk dia sikit jerr...diet ker???

Ni pun menu Aton juga..lompat Tikam, laksam ngan teh tarik.


Tak berapa berkenan dengan air ni...mix fruit. TTp belasah jer lah minum. last2 air suam juga yg sedap


Inilah pasangan terhangat di Bp skang...
Ada bau2 nasi minyak juga ni


3 orang isteri berbuka diluar tanpa suami hahhahha

tempat: Kelantan Delight, Sooka Sentral

Masa: waktu berbuka ler sampai ler makanan habis


Kehadiran: Team i-remaja dan jelita, Aton pun datang juga jumpa kwn2. (yg tak hadir Wan Grafik dia selalu tak join funtion iremaja)


Ini kali pertama berbuka diluar selepas 25 hari berpuasa. Nasib baik baby sitter aku ok jer bila aku cakap nak balik lambat. Aku tak drive menumpang kete Aton...sampai jer masih awal baru 6.30 so kita orang bersembang ler puas2. Aku ngan Aton sibuk ambil gambar yang lain bersembang sampai tak ingat dunia. Bila time berbuka masing2 senyap menghayati makanan.

Agenda seterusnya adalah pemberian hadiah kepada yang diraikan Hazirah dan Huda. Manakala besday Suzi, memang surprise untuk dia..tiuplah lilin atas cup cake tuh..nampak comel sangat cup cake tuh sesuai untuk kanak2 yg nak sambut besday ttp Suzi yang ke 31..tak per muda lagi. Moga cepat berumah tangga hehheheheh doa aku. Lepas tiup lilin sesi bagi hadiah...kemalu-maluan nampaknya Suzi menerima hadiah daripada kak ema ..hadiah sehelai baju warna putih..harga (rahsia) yang aku rasa Suzi suka kot. aku, aton ngan kak ema yang pilih masa pg shoping kat Midvalley. Cadangnya nak beli kasut ttp semuanya tak sesuai...biasalah taste Suzi mesti tak nak yang ada tapak.
Ok bila semua agenda dah setle sesi mengambil gambar dan bersalam-salaman.

Komen aku- menu - aku suka menepati citarasa aku. Paling aku suka caremel nya sedap siut..nak tambah kali ke2 dah habis plak. Lauk pauknya biasa2 saja...

Suasana: Sekali sekala terdengar deruan enjin putra LRT dibelakang kami. Kalau nak bawa family makan sini...aku setuju sangat.
harga: Memang berbaloi..petang tuh bufet berbuka RM30+++...ttp kita orang bayar RM20+++ jer. Yg balance kak Ana belanja. Baik hati kak ana moga dimurahkan rezki sellau AMIN.

Yang tak best- dalam hati dok teringat anak jerr...maklumlah first time tinggal sampai malam. makan pun buat2 lah best wpun dalam hati nak balik...nak balik..nak balik huhuhuhu...


* Jam 9.30 baru aku sampai ke rumah.

1 comment:

Anonymous said...

hehhhe ala kkedang kena tinggal suami ...bg dorg lak leh mkn ngan kawan2