Tuesday, September 16, 2008

Fotografi bersama Memey Suhaiza

Tarikh: 15 September 2008

Masa: 1 tengah hari-4 petang

Tempat: Studio: Berita Publishing Sdn Bhd

Jurufoto: Mohd Jasmin Ramli

Penyelaras: Siti Zarinah Sahib

Solekan: Famee

Artis: Pelakon drama, Memey Suhaiza

Bukan senang mengatur pertemuan dengan pelakon yang mula meningkat naik ini kerana jadual hariannya sibuk dengan aktiviti lakonan. Daripada bulan February sehingga September baru aku dapat mengadakan sesi fotografi dengannya. Itu pun setelah berkali-kali kiriman pesanan ringkas (SMS) aku layangkan.

Kali pertama bertemu ketika mengadakan penggambaran fesyen di Redbox Ria Sogo, memang aku akui dia cantik, tinggi dan berkelayakan sebagai model. Ketika itu aku belum mengikuti lakonannya di TV. Kini drama lakonannya mula mendapat tempat yang sedang ditayangkan Lara Rindu Mahsuri di TV3 slot Lagenda, Pasrah dan Farah Syakira.

Terbaru gossip yang dikatakan sedang bercinta dengan Norman Hakim…

“Aduhhh…kak semua orang bertanya saya pasal tuh…sebenarnya gossip itu terjadi kerana saya berlakon bersama Norman dalam drama Farah Syakira. Entahlah saya tak ambil port sangat sebab tidak benar. Biarlah apa orang nak kata yang penting saya tahu apa yang saya lakukan,”

Gitulah biasanya statement artis apabila ditanya. Kebenarannya hanya mereka yang tahu.

No comments: