Saturday, September 20, 2008

list untuk raya

Jumaat tengah hari aku ke MidValley dengan Anis tujuannya mengambil baju di Butik Zara untuk cover shot Isnin nanti. Mujur gaji belum masuk..kalau dah haruslah bershoping. Aku sempat juga meninjau kasut Durrani tetapi belum beli lagi. Sempat juga membeli kasut untuk mak. Biasanya tiap tahun aku membeli tudung dan baju kurung untuknya. Tapi bermula 3 tahun sebelum ini aku menukar kepada kasut. Bukan apa kalau dah 5 anak perempuan membeli baju..sudah 5 pasang belum termasuk menantu-menantunya. Sebab itu baik aku menukar kepada kasut. Tak sempat nak tengaok kasut abah kerana masa dah suntuk. Mungkin minggu depan aku datang lagi kerana baju anak-anak belum beli lagi...tunggu encik suami bg duit dulu hehhehe..

Kat bawah ni aku listkan apa yang aku harus beli minggu depan:

1. Baju dan kasut Durrani
2. Baju Fahim
3. Kasut abah
4. Kain pelikat atau baju Melayu
5. Kasut aku (kalau ada duit lebih)
6. Sarung kusyen (untuk kg) - kalau ada bajet lebihlah

ni jer untuk masa ini kalau ada lagi nanti aku listkan...

No comments: