Saturday, September 20, 2008

Cover I-Remaja terbaru..Oktober 2008

Sebelum bersalin aku sempat mengadakan sesi penggambaran cover I-Remaja Oktober di Bora Asmara Sg Pencala bersama pemenang Akademi fantasia 5 Mila. Masa ni tengah sarat mengandung nasib baik senang bekerjasama dengan Mila pose pun senang tak payah nak ajar dia dah tahu apa nak buat. Aku duduk dan bagi arahan pada potografer apa yang aku nak untuk cover ni. Sebenarnya Mila beraksi dalam teratak malangnya selepas meeting cover datuk memilih gambar yang tiada background...kalau tahu lebih baik shoot dalam studio jer tak payah susah2 nak keluar. Tak perlah janji dah settle semuanya.

Tempat: Bora Asmara, Sg Penchala
Masa: 2 petang hingga 6 petang
Pakaian: Mila sendiri (dia kecik tak sponsor)
Make up: Atie Jengka
Jurugambar: Nasir Roli dan kecik (praktikal Unimas)

3 comments:

INTAN said...

i hate mila...hehe

rynas said...

nape ko mencik dia tan..aku tengok dia ok jer..mesti sebab banyak gosip dia hang tak suka kat dia

INTAN said...

ntah....aku benci dia dr 1st time tgok dia dlm AF....xde salah apa2pun pd aku...tp aku x suka..hehehe