Thursday, July 23, 2009

layan main

Semalam disebabkan layan Durrani main sampai jam1.30 malam baru tidor. Elok jer matanya..mata aku yg dah ngantuk..kol 11 dah suruh dia tidur ttp katanya, "japlah..mama nak main." aku biarkan lagi..sampai ler ke jam 1 pagi...

Last-last aku biarkan jer dia main...lepas tu minta susu dah ngantuk katanya terus jer tidur sendiri.

Bear kesayangannya...mula-mula minta tikar ingatkan nak buat aperlah.

Lepas dah letak tikar dia ambil ler barang-barang mainan nak main. Tengah korek hidung tu tak senonoh betul anak dara aku ni.

Bear diletak di sebelah...penemanlah konon2nya


Siap mencangkung pulak.dah penat sangatlah tuh..ttp mata tetap maintain. pagi tadi kol 7 dah bangun dan terus pegi tengok mainan. beg kuning tu isi brg2 mainan..buku nak pg sekolah. Siap salam dan peluk cium aku ..konon-konon berlakon nak pg sekolahlah tuh. Pg sekolah ke haper..kalau jam 1 pagi hahhahhahah

5 comments:

INTAN said...

jgn amal sgt ksi dia tido lewat...
esok2 time dia start sekolah...dh x bagus...

anak2 aku...kui 10 mmg dh kena masuk tido..kecuali ari cuti...

ilhamhainy said...

kul 1 x tido lagi...?sama la kita

ibu_arifa said...

berimaginasi yer durrani..pandai2
tak sabar nk g sek ker?

Rashidah Ibrahim said...

banyaknya mainan dia...

PuteriSatu said...

Aqilah pun gitulah... tak larat nak tunggu dia tido... ajak masuk tido je...jerit...nak main lagi...layankan ajelah...