Friday, July 10, 2009

dari rumah

Bersiaran langsung daripada rumah..

Petang semalam on the way nak balik rumah, mak ida call dia bg tau badan Fahim panas asyik merengek jer. Dia minta jangan balik lewat ler. aku pun mmg dah on the way balik masa tu terus jer memecut laju ke rumah mak ida. Sampai jer mmg betul badan Fahim panas, Durrani pun sama juga panas. Ttp dia maintain jer tak ler merengek cam tak demam jer. Terus bawa pg klinik. Doc cek suhu badan Fahim 39 celcius ttp durrani lg panas dekat 40 celcius terus jer masuk ubat bontot.
Malamnyer lepas bg makan ubat terus tidu cuma bangun merengek sikit2 jerlah. Dan hari ini aku telah mengambil cuti, bukan cuti sebenarnya ouls..ttp MC. Ya doc itu dengan baik hatinya telah memberi aku mc kerana dia nak aku jaga anak. katanya kalau bby sitter jaga mungkin tak bagi makan ubat ontime takut lelahnya datang lagi. Ohhh sungguh baik hati doc itu. doc ni mmg ok pun bukan setakat cek jer ttp siap bg advice lagi naper jadi gitu gini..naper tak boleh itu ini. syoklah consaltant free.
jadi hari ni aktiviti di rumah menjaga anak-anak saja

3 comments:

MummySuri said...

kakak...saya pun nak mc jugak...kesian kucing saya, dari pagi kene kurung...

ibu_Arifa said...

fahim demam yer..siannyer.. rajin2 mkn ubat yer..cepat sembuh tau nnt.
saya pun teringin benar nk dapat doktor yg baik hati cam tu.. dr ngandung- skrg.. doktor semua tak best,ada yg jenis 'berat mulut' tanya 1 jwp 1, ada yg garang..asyik kena sound jer...semua doktor klinik/hosp swasta plak tu..takde pilihan..

MeL said...

alahai siannye dua2 sekali demam..mkn ubat ye, get well soon fahim & durani..