Saturday, February 28, 2009

tu dia...





Tu dia...sebagai memenuhi permintaan eiza dan Intan ini aku upload gambo kasut Nike yg dapat hari tuh. Baju ngan suar malehhh ehhh nak amik gambo. Alahhh baju ngan suar nak aerobiks tak ada bezanya...yg kasut ni ada beza sikit sebab colournya...aku suker..hahhaha terangnya Mak Ngah!!!!

4 comments:

liza said...

Cun giler kasut tu...untungnya jadi wartawan ni.Dapat hadiah macam-macam.Cikgu ni dapat hadiah buku je...ha..ha..

INTAN said...

cantik wehh...hagak2 klu beli bape ek?...aku mmg nk beli kasut sport shoe baru ni...

dyeiza said...

dari jauh dah nampak dah mu jogging guna kasut tuh..tuh pun kalau mu joggingla..jgn simpan jerk..

rynas said...

wah tan semangat nak joging nie. kalau nike biasanya dalam 150 keatas ttp tak sampai 200 lebihlah.