Friday, February 20, 2009

gaya rambut baru

Sudah lama sebenarnya aku nak potong rambut Durrani bahagian depan tuh. dah panjang sampai tutup mata dia. Bila letak sepit kejap jer pastu dia cabut. Bila aku nak sikat mulalah dia minta sikat pastu cakap "Atin sikat mama" mmg susah betol nak uruskan rambut dia. Dengan aku mmg susah betol nak ikat rambut dia. Ttp kalau dgn baby sitter, Mak Ida buat apa pun boleh kalau amik tuh mmg cantik jer rambut diikat belakang wpun seciput jer..bkn banyak sgt pun rambut dia.
Semalam Mak Ida minta kebenaran nak potong rambut Durrani.
Aku pun cakaplah, " potong lah kak...mmg sebenarnya nak potong ttp susah sgt. Dia mmg tak kasi."
Petang bila pg amik mmg excited sgt nak tengok wajah terbaru dia bila potong rambut sampai jer aku terus gelak...kelakar jadinya rupa dia hehhehhehe...





5 comments:

dyeiza said...

sbenarnya kawe x nak gelak(HAHAHA)..tapi kelakarla rupa paten..apesal m.Ida ptg cm tue.kawe ptg mesti lg cute paten..Mcm upa org sarawak je..mesti m.Ida ltk tempurung kelapa bg sama nak ptg..

Anonymous said...

hehehhe, nampak kosong sket bhgian muka dia...
:)

Mummy Dasy said...

lawa budak2 macam mana pattern pun tetap lawa... Daneen lg me gunting sdiri rambut dia senget klu tgk cite Juita(Agnes Monica) dia ckp rambut dia mcm rambut mummy ek...

INTAN said...

mak ida dia potong sndiri ke?..hehee

rynas said...

yerlah Intan mak ida potong sendirilah. Udah mak dia nak potong ttp tak nak...terpaksalah bby sitter yg potongkan.