Monday, February 2, 2009

good Nite

adoiii..yaaa..mata dah ngantuk nie. hampir nak terpejam depan labtop ni. rasa mahu tidur sgt2. Anak-anak dah lama tido dah...tadi melipat kain yg hampir sebakul itu. lega rasanya bila kain dah lipat..malehh rasanya nak lipat kain..kalau basuh baju aku suke ler...melipat ni leceh sikit sebab kena sama..ikut jenis baju dan saiz. Tu yg acik tak suka tuh..

Ohhh esok aku cuti...wow..bestnya cuti Hari wilayah nilah untungnya keje kat KL...
apa mau bikin ya...ya..banyak menda mau bikin esok..mahu setlekan bil..mahu ke bank..kalau rajin ke Tabung Haji masuk duit...kalau rajin lagi masuk duit kat ASB. Itu semua kalau rajin ler...ohh agenda lain mahu juga kemas umah...mop lantai. Pas balik kg hari tuh lantai belum di mop lagi. Rasa lain macam jer idung ni..idung aku ni cepat nau sensitipnya...pantang ada habuk sikit mulalah terbersin.

Itulah agaknya planing ringkas untuk esok...tak tahu ler plak tetiba plan bertuko...jd lain plak. Ohhh kalau sempat nak g salun..mahu ubah imej..hehhehe..aper bendalah nak diubah imej itu. Ni haaaa..rambut aku ni...dah panjang melepasi bahu rimas sangat2..tambah2 plak bila Fahim dok tarik2 rambut...sekali tarik huhhh..penuh tangan dia ngan rambut aku. rasa dah tak selamat dah..baik aku korbankan jer jd pendek.

lagi..lagi..lagi...ala..tunggu jerlah esok...hahhahah..kdg2 kita dok plan jer..bila tiba harinyer plan bertuko lain. Itulah namanya kita hanya merancang...

oklah mahu tido sudah..harap2 mimpi yg bestlah...dating ngan anak raja ker..hahhahahha ngingau ker???
good nite..da..Zzzzzzzz....

No comments: