Saturday, February 14, 2009

bedak..mari membedak
















kejadian ini berlaku minggu lepas, masa ni aku tengah sibuk kat dapur dok basuh pinggan mangkuk. AKu perasan kat ruang tamu sunyi jer selalu dengar juga durrani membebel atau nyanyi-nyanyi. Pastu aku jenguklah tengok kot2 dia main benda yg merbahaya ker...



Rupa-rupanya cempedak jadi nangka, diam-diam berisi..habis kabinet TV dia penuh dengan bedak...kat lantai pun sama. MAsa aku tengok tu Durrani tengah nak membedakkan kereta dan bas. apa lagi aku pun terus jeritlah...dan dushhh...satu tamparan kecil singgah kat tangan comel dia tuh...sambil aku marah2 dia..muka dah nak nangis dah...terus jer dia tinggalkan mainan tuh sambil peluk aku.
*** malasnya nak bersihkan kabinet TV tuh...

3 comments:

INTAN said...

tudia aihh...jenoh mak dia

Mariam Elias said...

siti...
itu kreatif namanya. biarlah, dia nak main salji kot. mana tahu esok lusa belajar kat Uk ke... US ke... ha... mak dia gak yang bangga. tak gitu?

dyeiza said...

baguih paten..buat slalu,barula mu kemas umah tue.hahahah