Wednesday, November 18, 2009

hadiah farewell

Cerita dimulakan dengan hadiah farewell dulu ekk..

Khamis lepas bersamaan dengan 15 November terpahat dalam sejarah..cewaahh poyo jer ayat. Ok gini ceritanya..aku kan last day 16 hb November kan??? ehhh..tetiba jer dah cerita last day..sebelum ni tak ada pulak intro pasal nak berhenti ke apa...tetiba jer dah nak berhenti. Saja malas uols nak update dlm blog sebab belum confirm kan..bila dah confirm barulah boleh diuar-uarkan. Ok sambung balik...alkisahnya teman-teman kat JELITA mengajak ler aku ke MidValley sebabnya dia orang nak belikan hadiah untuk aku. Karang kalau beli aku tak berkenan pulak. Senang aku yg pilih..gitu ler k. ema kata....

Kita orang terus jer dgn lajunya menuju ke butik Sachs. Kak ema selaku ketua rombongan meminta aku memilih barang yg aku suka...memula cam nak ambil kasut wedges sebab cantik kan..tapi tetiba kak Zeda suruh ambik purse sebab purse tahan lama katanya....terus jer aku berubah fikiran. bukan apa uols bila tgk harga purse cam mahal jer semua RM200 ke atas, ala-ala malu le pulak nak ambil. Ttp bila dah kak Zeda cakap gitu terus jer aku pilih mana yang berkenan di hatiku.


tengok sebelah kanan ada 3 kotak kasut. Bukan sahaja purse dia orang juga telah bershoping kasut ttp bkn untuk akulah untuk kak ema. Anis sedang menongkat dagu..apalah dok fikir Anis ooiii???


Ni antara purse yg ada. tak banyak koleksi sangat ttp oklah cantik2 juga. harga pun boleh tahan.

Dan akhirnya.....aku telah memilih purse yg ini. simple ada blink-blink kat depan tu. warna hitam. lepas ni boleh ganti purse aku Sembonia hadiah waktu kahwin dulu dah 4 tahun pakai masih tahan dan elok lagi. Ttp sebenarnya dah lama nak tukar purse sebab dah bosan dgn yg lama. Macam memahami jer dorang nie..terima kasih yer kawan-kawan semua. Sangat menghargai..Lepas tu terus balik ke office dengan perasaan yang blink-blink juga.




2 comments:

ennieva fauzi said...

ku doakan di tempat baru blink2 l;a gak ye...

rynas said...

ben..insyaallah ben..semoga begitulah hendaknya amin..
jgn lupa janjitemu kita minggu depan ya...