Monday, November 2, 2009

bercuti...

Ohh hari ni aku bercuti, sebabnya Fahim demam, selsema dan lelah, juga kerana aku kan out station sampai Sabtu so boleh lah cuti ganti dah alang-alang anak demam tu kira cuti ganti jerlah kan. So aktiviti adalah membasuh baju yang agak banyak.
Ohh sarapan hari ni adalah roti bakar sahaja bersama kaya drp telur Ostrich..rasanya sedap alah cam kaya biasa juga. Ttp ostrich kaya ni lebih lemak dan pekat rasanya.

Dah setle basuh baju, siap-siap pegi klinik sebab nak ambil gas nebulizer untuk Fahim.
Biasalah kan kalau lelah...kali ni memang dia tak nangis langsung suka jer dapat gas..siap nak tidur lagi. Terlelap jugalah sekejap...
Pastu balik rumah baru tidurkan anak-anak..dgn aku sekalilah tidur. Bukan senang nak tidur siang nie.

Anak dara aku yg sangat suka kalau aku tak pegi keje. siap cakap ...."mama kakak tak nak pg umah Mak Idalah...kakak pegi klnik jer ekkk"

Wajah fahim yg sedih...bila demam.


Walaupun demam ttp tetap nak main...

Tetap juga nak gaduh dengan kakak..berebut mainan

1 comment:

ibu_arifa said...

fahim demam yer..moga cepat2 sembuh yer fahim.. jgn ngelat makan ubat yer..