Tuesday, August 11, 2009

wifi dah ok

aduh lega rasanya sebabnya wifi aku dah leh berfungsi macam biasa. Bukan rosak uols cuma aku tak boleh nak on blog. Internet ok ttp blog jer tak boleh buka. SEbab itulah aku tidak menulis blog tensen jer uols..selepas dikaji, dirawat, dibuat rawatan susulan malam ni dah ok sepenuhnya. Itu pun selepas hubby aku mendapatkan rawatan drp doc bertauliah dalam bidang IT. Alhamdulillah penyakit yang tidak dapat diketahui puncanya ini pulih semula. Agaknya kena serangan virus HINI juga kot minta ler dijauhkan Amin.
kat opis mmglah boleh ttp mmg jarang ler sesangat update blog kat opis. nak baca blog orang lain pun payah uols..sebab buka blog dan baca blog org ni ambil masa karang satu hari keje tak siap huhuhuhu...
Ok ler mudah mudahan ler wireles ni tak buat hal lagi. kalau tak kena lepuk juga administrater Uniten ni karang..hahhahha itu hubby aku ler kata sebab dia dah puas buat aduan. sekarang ler baru ok.

No comments: