Friday, January 8, 2010

Family day 2010

Ini gambar Family Day 2008 di teluk Batik, Lumut Perak



Dua tahun lepas pada Tahun Baru China 2008, aku dan keluarga mengadakan Family Day atau family gathering di teluk Batik Perak. memang seronok sebabnya itulah kali pertama kami bercuti dan berkumpul bersama keluarga hampir 33 orang rasanya. Masa tu tinggal kat chalet sahaja. Buatlah aktiviti untuk budak-budak dan untuk bapak-bapak. Dapatlah hadiah yang tak seberapa. Tiap family kena bawa 1 hamper dan kami bertukar-tukar hamper.


tahun 2009, cadangnya memang nak buat juga tapi ada 2 orang anak buah yang ambil SPM, memang tak sempat nak plan apa-apa. Jadinya memang tak ada family day dan duit-duit yang dikumpul sepanjang 2 tahun ni dibawa ke tahun 2010 lah yeeaahaaa...Oh ya kami adakan sistem tabung untuk keluara. Setiap keluarga diminta bayar RM20 jer sebulan. jadi adalah bendahari yang pegang duit tuh. Duit ni memang dikumpul untuk buat family day..


hamper pada 2 tahun lepas

tahun 2010 , pada tahun Baru China nanti 13-15 februari depan, family day kami akan diadakan di Port Dickson negeri sembilan. Alhamdulillah akhirnya terlaksana juga.
Aktiviti belum plan lagi dengan AJK acara.
Mungkin macam tahun lepas jugak kot yang mesti ada kena bawa hamper tiap keluarga dengan BBQ itu wajib.
kalau dua tahun lepas aku mengandung Fahim 4 bulan tahun ni dah bawa dua anak..ahli keluarga pun dah bertambah drp 33 dah jadi 35 orang.
harap-harap plan Family day ni dapat dijalankan dengan jayanya dan gembira. Amin

2 comments:

cikguliza said...

2 tahun lepas ngandungkan Fahim.Tahun ni ngandungkan adik Fahim ke?

cikguliza said...

2 tahun lepas ngandungkan Fahim.Adakah tahun ini akan mengandungkan adik Fahim?