Wednesday, October 13, 2010

kena pergi...

Ohh hari ni kena pergi ke Hotel Royale Chulan,
Bertemu dengan semua first Ladies @ wanita pertama
Tapi saya tak suka tau pergi event membabitkan menteri-menteri @ VVIP ni...
haiyak...sebabnya saya terpaksa mendengar ucapan drp setiap wanita-wanita tu...
hai..bosan..bosan..bosan (ikut Upin & Ipin)

Ohh saya juga nak bertemu dengan wanita pertama Malaysia..Datuk Seri Rosmah Mansor..orang kata dia bertambah cantik..
Nanti saya tengok dengan jelas yer...

11 comments:

Yan said...

kui kui kui..
pegi ajerler sis.. hehe

Izan Ishak said...

oohhh...mesti letih nak tunggu semua wanta pertama berucap ye. tapi best dpt tgk dekat2 rosmah mansor...hehehe

mamaaerish@eb said...

sabor jerla.... jgn lupa bwk mancis utk tongkat mata tau.... kih3

rynas said...

yan..yerlah dah keja kan kenalah pg kui..kui..kui

rynas said...

Izan..yer..yer..best dapat tgk muka dia dr dekat

rynas said...

mama aerish: saya nak bawa gula2 banyak

MAMASYAZA said...

sah2 bosan dengar depa berucapkan, bukannya apa, mesti mengantuk, tapi layan jelah

Zaidah said...

klu dah tengok jagan lupa report tau..

sz | m.s.s said...

klu saya terpegun tengok batu (bata) yg menghiasi baju dia...sambil dlm hati berkata2, wahhh sungguh berat batu2 itu... ;p

Mia Liana said...

so sweet... aktif betul rynas ni...

MummySuri said...

kakaka...kakak boleyla geng ngan rosmah nanti...mukanya dah bmacam baebie doll gitiew. rambut piuler seakan2 ekor kuda (sebab poster besarnya terpampang di kelab lumba kuda selangor tuh!) hahaha