Tuesday, October 19, 2010

biskut raya yang masih bersisa

Saki baki biskut raya yang masih ada,
tat gemuk (aku panggil tat gemuk disebabkan bentuknya yang gemuk dan gebu), biskut coklat, kacang dengan almond nut,
entah bila nak habis,
agaknya sampai Aidiladha kot,
mana nak habis masing-masing mmg sangat jarang makan biskut raya,
cuma aku sorang jer yang makan.

uols masih ada lagi ker biskut raya, ker dah habis dah??

8 comments:

A D I A said...

kak, org time raya cari ketupat rendang, saya cari kuih rya dulu. mg suka kuih raya. skrg even dah abis syawal saya siap top up beli kuih yg coklat2 tu as kudapan hehe.

MAMASYAZA said...

dah habis..licinnn. kat umah akak ni, anak2 memang suka makan biskut raya, memang dah habis depa kerjakan. lagipun akak order ckit2 je

kakngah said...

tinggla serdak2 je..
tupun dh lemau.. tggu masa nak dibersihkan. tka tau bila.. asek tangguh jek.. :P

sz | m.s.s said...

wahh ada lg ye...
tahun ni kami punya kuih raya cepat habis...
sbb beli pun brape jenis je pastu kitorg yg pulun makan ;p

mrs.spicy said...

huhuhu..2 minggu raya dah habis..adik2 semua pelahap=p

MummySuri said...

biskut raya pemberian makcik masih ada lagi. nasib baik beli sejenis je, kalo x sure x abes. nasib baik la mak mentua ngan makcik sudi bagi...

rynas said...

ADIA: Oh suka makan biskut ekk

Mamasyaza: oklah tu dah habis tak membazir

kakngah:heheh cepat2 basuh balang

Elly & Emmy said...

eh ada lagik.. tapi kannn.. yang bersisa tuu laa.. yang paling sedap.. silap2 boleh berebut tuu..