Wednesday, March 3, 2010

menu semalam

Sekarang ni dah start memasak balik. kalau dulukan asyik makan luar atau beli jer..
Tapi kalau hari2 makan luar bosan jugak kan. Sekali sekala masak sendiri wpun lauknya simple jer tapi sedap dan habis...

Balik keje selalu sampai dalam 7.30 paling lewat jam 8 malam, mandi solat..lepas tu terus jer bersilat kat dapur. Sekarang ni fahim pun dah ok..dah besar tak adalah lagi gangguan jadi boleh memasak dengan aman.
Semalam teringin nyer nak makan masak lemak ikan...
apa lagi bila tgk barang2 dah ada terus jerlah memasak.




Menu pertama sayur kobis goreng


Telur dadar jer...uols.

Masak lemak cili padi ...uhss...haruslah pedas sebabnya laki orang nogori kan...
tapi pedas yg tidak melampau sangat ler...tak ler sampai berasap telinga.

4 comments:

ennieva fauzi said...

sedapnya..terliur aku...

ibu_arifa said...

bestnyer...masak lemak tu..telur goreng mmg fav ku..hihihi

rynas said...

Bennie - jom lah dtg makan tengah hari kat umah..nanti aku masak kat ko ekk..

Ibu arifa- tu ler dh lama tak makan kan teringin plak hheheh

rynas said...
This comment has been removed by the author.