Wednesday, March 3, 2010

imej baru Durrani

sekarang kan musim panas, memang dah lama nak potong rambut Durrani bagi pendek. Tapi tak ada masa nak bawa Durrani pergi kedai...asyik tertangguh jer..last-last balik kerja semalam tengok rambut Durrani dah pendek.
"Sapa potong rambut kakak,?" tanya aku
"Mak Ida potong" jawab Durrani..sambil tersengeh-sengeh. Cam budak lelaki ler pulak aku tengok. tak perlah janji nampak kemas dan dia pun selesa.

Pagi semalam sebelum pergi kerja memang Mak Ida ada tanya...boleh tak nak potongkan rambut dia..agaknya dia pun rimas tengok rambut anak aku tu hehheheh...Ingat memang nak potong sendiri jer tapi macam tak confident pula kan...nak ler pergi kedai.



Inilah rupanya...apabila berambut pendek.

pandangan dari tepi...

rambut dia memang lambat nak tumbuh..
tapi aku tak sayang pun potong sebabnya memang suka kalau dia berambut pendek...
senang nak jaga, nak cuci nak sikat...
lg pun dia bukannya suka ikat-ikat pun..letak sepit bagai...cam budak pompuan lain.
bila dh potong ni senang sikit...



1 comment:

ibu_arifa said...

haa..kakak Durrani pun potong rambut jgk..cantik! yer lah kan..cuacapanas gini kesian tgk budak2 tu panas sbb rambut pjg..