Tuesday, March 16, 2010

Main-main di taman

Kalau hari Ahad inilah aktiviti anak-anak.
Satu hari tak nak tidur sebab nak tunggu petang nak main kat taman permainan.
Bila dah jam 4 petang masing-masing nak mandi tukar baju.
Nasib baik cuaca ok walaupun hujan juga renyai2 tapi lama2 dah ok. sempatlah dia orang main.

Sebab baru lepas hujan...papan gelungsur ni pun dah kotor. Jadinya habis seluar kotor.

Ini jerlah gelungsur yg kosong yg lain2 semuanya ramai orang. Kat Taman Tasik Cempaka Bangi ni memang selalu penuh bila hujung minggu. Masing2 bawa anak-anak main. Ibu bapa pula berjoging atau main badminton. Nampak sangat nilai kekeluargaan yg semakin erat ni.


Layan jerlah gambar-gambar uols...




Mula-mula dulu takut2 juga nak naik gelungsur ni sekarang dah tak ada hal dah...

balik main ingat nak pi minum. Tapi memandangkan rupa seluar yg dah macam belacan tu tk jadilah nak pegrgi minum. Minum di rumah sajer yer.




1 comment:

arediks92 said...

hihiihi :p sonok eh main glunsur :p