Thursday, January 6, 2011

sudah ada gambar berdua

Akhirnya tercapai juga hajat nak framekan gambar budak berdua nie. Nak pergi studio ambil gambar rasanya eehhmmm..sampai ke sudahlah tak pergi. Nak guna kamera sendiri..huhuhu...mmg tak akan dapat gambo yang cantik. Oleh kerana hari tu ada kawan merangkap photografer sudah datang ke rumah jadi aku sudah meminta dia mengambil gambar budak berdua ni untuk dibingkaikan.

Dan inilah hasilnya...nak ambil gambar pun susah malu-malu konon. kejap jer dapat ambil gambar..lepas tu sibuk nak main.

dan inilah hasilnya setelah dibingkaikan...mmg berbeza sentuhan kamera dslr yang canggih dengan kamera compact yang ntah dah berapa zaman tuh.
Gambar belum sempat gantung kat dinding lagi. Tengah mencari lokasi sesuai untuk berpaksi.

Bila bawa balik rumah mmg bukan main suka lagi..berulang kali Fahim tengok gambar kahwin yang tergantung kat dinding dan gambar dia dgn kakak tuh. Lepas tu senyum-senyum.
Banyak kali juga dia tanya bila tgk gambar kahwin tu, "Mama...mama Aim mana?" Oh aku senyum..
Ohh..sekarang dah ada gambar Aim kat dinding ***suka**

Last pic kandid kononnya ala-ala nak tiup lilin...

16 comments:

Ena said...

sweet nye gambar berdua tu.. :D

Maslina Rosdiana said...

Kak Rynas,

Cantiknya gambar tu...anak2 akak pun sangat comel...

A D I A said...

ala la la la nakmpak cam bestfriend je pic yg diframe tu :) harap sampai besar camni la ye. sama la kita, harap amik sendri, kamera cap ayam ye. kena tunggu member yg ada camera canggih2 skit tolong snap.

MAMASYAZA said...

memang ler kamera mahal hasilnye cantikkk, bestkan

kakngah said...

hasil dslr mmg superb la..


aku ni.. jgn kan dslr, compact camera pun xder.. huhuhu!!!

ana-kirana said...

saya pon skeping tak da gmbar mereka nk letak huhu...
gambar tak proper..tak profesional ..

kakyong said...

kakyong pun belum ada lagi framekan foto anak2.. yg ade cuma simpan dlm bentuk digital jer.. huhuu

kena cari kawan yg ade dslr le.. baru le gambor tu 'mahal' nilainya... ;)

rynas said...

Ena: huhuhu dah umur masuk 5 tahun baru dapat amik gambo sweet gini hehheh

rynas said...

Maslina: thank you Mas...alah semua budak2 comel

rynas said...

ADIA: aahh yerlah cam bestfriend kalau tak gaduh kalau gaduh aduhlah bingit telinga akak nie

mamasyaza: ya betul tu kamera mahal mestilah hasilnya superb...

rynas said...

Kak ngah: alo..gambo ni pun mintak tlg kawan amikkan kalau tak tak aderlah hehheh

Ana: yerlah Ana...gambar kita amik mmg ler tak sesuai nak framekan

rynas said...

kak yong: cepat akak framekan gambo budak2 tu...nanti smapai ke besar tak ada hehhe(saja nak mencucuk kak yong)

ennieva fauzi said...

alalala tomey..dah besar dah ye budak berdua ni..

Izan Ishak said...

cantiklah kak rynas...mmg cun kalau amik ngan dslr kan. jadi kenangan 2 beradik ni bila besar nanti

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

cantik gambar nye,,mmg patut diframe..:-)

Yan said...

comel la gambo diorang dua beradik..
yanpun nak framekan gambo dua beradik ni.. tp tak kesampaian lg hajat takde gambo yg sesuai..

teringat msa nak amk gambo studio si qis.. eh bkn gmbr studio tp nak wat gambo paspot.. dia boleh lari keluar??/ terus mtk maaf ngan org kedai.. ish ish