Monday, January 17, 2011

rindunyer....

Tiba-tiba aku rasakan mereka sudah semakin membesar atau akukah yang sudah semakin berusia???

Apabila si kakak sudah mula bersekolah

Apabila si adik tidak lagi memakai diapers

Apabila si kakak sudah mula menulis
Apabila si kakak sudah pandai meminta dan merajuk
Apabila si kakak tidak lagi menangis di sekolah

dan si adik sudah mula petah bercakap di telefon...
Oh serasa sekejap masa berlalu..rindunya saat-saat mereka masih bayi...

8 comments:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

comel2 anak akak ni...serius! :-)

yela kak..dah besor..kang leh wat adik lagi..ngeeeee

A D I A said...

sekejap je ye masa berlalu. sekarang ni saya pulak dalam peringkat tak sabar nak tunggu baby besar, pandai merangkak, berjalan etc.

ckLah@xiiinam said...

Dah hilang bau bayi ya....

Izan Ishak said...

comellah anak2 akak masa baby.

izan pun sama tau, rindu sangat saat2 mereka kecik. skrg sume dah besar... tiba2 rindu nak bau bby, camna tu kak?

MummySuri said...

kita makin 'dewasa'kot kakak???

rynas said...

Rose: ngeh..ngeh..ngeh...

Adia: aahh gitu ler putarannya bila anak dah besar rindu masa baby, bila baby rindu nak besar hehhehe

rynas said...

CKlah: yer..bau baby tu yg sedap

Izan: semua baby comellah Izan.
Izan adakah itu maknanya kita nak kena tambah baby nie..hehhehhe

Liza:Yer..yer setuju kita semakin dewasa dan juga TUA...cuma saja malas nak mengakauinya hehhehe

Yan said...

tau2 esok dah beranak cucu dah mereka hehehe