Thursday, January 20, 2011

cuti permulaan tahun

Selamat bercuti semua!!!!

Sekarang ni aku sedang kemas-kemas barang nak pergi Melaka. Al kisahnya suami bersama dua kawan baiknya sudah mengatur percutian ke Melaka (dekat jer tuh) yang sepatutnya berjalan hujung 2010 lalu tapi dek disebabkan ada hal masa tu tertangguh ler ke bulan ni.
Hotel semuanya dia orang yang booking...apa aktiviti pun dia orang yang uruskan.. aku pun tak tahu nak jalan-jalan ke mana 3 hari dua malam tuh.

lepas tu balik jer hari Sabtu Ahad pagi dah kena ke Singapore ada event SKII kat sana dr Ahad sampai Selasa. Nasib baik planning tak terjejas..kalau kena Sabtu dah kena pergi singapore macam mana???
harap semuanya ok...
Nak bercuti lepas tu kembali bekerja pula.

1 comment:

ckLah@xiiinam said...

Baik-baik dalam perjalanan...semoga gembira.