Tuesday, August 3, 2010

hanya gambar

Adakah mereka mengikut kegilaanku ketika muda belia yang suka bergambar???
Agaknya lah kot..
petang semalam tatkala mendapat baju tidur baru terus si kakak meminta kamera, dan minta diambilkan gambarnya dua beradik," Fahim..Fahim..jom," sambil mencari lokasi sesuai di bahagian pintu kerana bahagian lain, sepahnya ya ampun!!!


Mula-mula aksi ini...kasi panas sikit dulu...

Kemudian aksi ini, Peace..mana pulak dia dapat. Rasanya tak pernah ajar pun..ehhmm..


Dah puas berdiri berbaring pula...sambil tangan di pipi...

Berbaring lagi pose..ala...ala manja gitu..

Berbaring lagi...asyik tangan kat pipi jer kakak...


Dan diakhiri dengan gambar berdiri pula..
sekian entry malas hari nie...

10 comments:

Izan Ishak said...

comellah anak2 rynas...pandai betul posing2 camtu...kakak n adik tiru mama ye~~

Ena said...

hehehe..
memg sangat comel..
Kemain lagihappy dapat baju tidur baru..;D
a'a la kan.. budak2 mcm tu.. nasib baik anak2 sy belum pandai lagi nak mintak snap bila berpakaian baru.. hehe

Rizziela said...

Pandainya bergaya dua beradik ni

Yan said...

ekekeke... tgh imagine sok2 qis ngan adiknye pun camni..

berapa umur kakak?

MAMASYAZA said...

senyuman yang cukup cute,sejuk mata memandang

Fieza79 said...

mana tak tumpah kuah kalau bkn ke nasi...hehee

fabulous.farah said...

huhuhu..anak2 tahu mama dia akan masuk blog..sebab tu dia nak amik gambar=p

nanti saya glamer=p

rynas said...

Izan: hehhehe..agaknya tgk dlm blog kot.

Ena: yer pantang dpt baju baru emsti nak amik gambo. pastu dah taknak buka terus jer nak pakai tido.

Rizziela: heheh selalu tgk blog mamanya.

Yan: kakak nak masuk 4 tahun bulan 10 nie. adik baru amsuk 2 tahun

ayah,ummi, farish said...

sama ngan farish..kemain suker bergambar,,ikut perangai ummi yg giler kamera..heheheh

Syaliza Shapiansuri said...

kelaskan anak2 orang media? memang suka bergambar...kekeke.