Wednesday, August 18, 2010

gambo raya dah...

Baru 3 hari puasa tapi masing-masing dah tergedik-gedik nak ambil gambo raya kat studio.

Bertambah nasib baik lagi apabila masing-masing berbaju kurung nan sopan, apa lagi..baek punya posing lahkan...



Oh ada tujuh orang..sepatutnya lapan orang ..sorang lagi puan Tinie bercuti anak tak sihat.

Inilah team aku yang ceria sokmo,



Siap lemang pun ada nih...



Salam jangan tak salam....





Gambo ni sajer jer ambil sebenarnya...untuk simpanan sendiri.


Teringat masa keje kat Majalah I-Remaja dgn Jelita sempatlah bergambar raya gini...siap make up lawo-lawo cari sponsor bagai..hasilnya meletops...hehheheh.teruja tgk gambo masuk majalah.



9 comments:

ibu_Arifa said...

amboi..ayunyer kak rynas dan kawan2. makin terujalah mood nak beraya tgk suasana mcm ni..hihihi

A D I A said...

wahh syoknya ada gambar raya, cam artis2 pulak posing untuk majalan edisi raya :) rynas kerja mana skrg ni?

Izan Ishak said...

yelah kak rynas...skrg ni kerja kat mana?

MAMASYAZA said...

amboi berpozing sakan, tapi mmg cantik gambar tu

Kauthar said...

syokkan dapat buat gini..baru tau yang rynas keje dgn mag..itule, macam artis2 pulak, best2 :D

Syaliza Shapiansuri said...

kakak, saya pun ada gambo raya tahun ni...siap dapat sponsor baju ngan makeup. posing2 ngan aril,akim, mila, dina...heee teringat zaman2 i remaja dulu...

Yan said...

cantek & ceria gambarnye...
mmg mood raya..

Rashidah Ibrahim said...

ramainya satu unit wanita metro...

rynas said...

kak shidah team wanita ada 5 org jer. yg dalam gambo tu termasuk unit rencana iaitu decor, santai dan pendidikan.