Wednesday, September 30, 2009

raya di perak

Humangaiii...lamanya tak update blog. Rasa cam susahnya nak susun ayat ni...baca kat blog lain semuanya citer pasal raya mestilahkan..
raya tahun ni aku beraya di pd negeri sembilan, petang raya kedua barulah bertolak balik ke parit buntar. jalan clear tak ada jam tak banyak kereta lori dan bas. senang lenang jer suamiku memecut laju dalam masa 4 jam jer sampailah parit buntar. Itu pun tak berhenti mana-mana aku siok jer tido kat belakang dgn anak-anak. sekali-sekala terjaga juga sebab rasa laju sangat kereta, sambil tu sempat pesan, slow2 sikit bang...agak2 dah ok aku lelap ler balik...hhehehhehe tak leh jd teman berbual langsung aku ni.


ok ni nak update gambo raya sebelah perak. masa ni aku tak ada huhuhuhu sedihnya sebab tak ada gambar raya ramai-ramai. tak perlah tahun depan mesti ada.

mak dan abah aku pada pagi raya. mak aku siap pegang sampul duit raya tu hehhehe

Ini pulak abang, abang ipar, kakak dan kakak ipar aku. ada lg tak masuk dlm gambar

Geng bas sekolah@ anak buah


Anak-anak dara bersama maksu mereka


Ini kak Bib @ joyah glamer. Ohhh tahun ni beraya ngan kerusi baru tajaan Joyah Glamer. berseri rumah uols..


Keluar kak Tija..biru uols tema


Abang E n family

Itu jerlah ...banyak lg gambo kt Perak adik aku lambat email pulak. Nnati aku upload gambo kat Pd pulak yer..secara ansuran hehheheh

No comments: