Wednesday, December 29, 2010

lunch at Chili's MidValley

Agak lama sudah tidak makan di Chili's MidValley. Rasanya kali terakhir ketika bekerja di Jelita dekat 2 tahun rasanya kot.
Oleh kerana rasa nak makan tu macam memanggil-manggil cewahhh...jadinya aku sudah menjemput kengkawan lama di jelita untuk lunch bersama-sama Selasa tadi. Nasib baik semuanya free cuma kak Azeda saja yang tiada kerana ada tugasan luar. (lain kali dengan akak pula ya)


ambil gambar chili's dulu sebelum order makanan ya.

ni wajib order kalau ke Chili's Nachos..mmg terbaik...

perasa untuk dimakan dengan roti pita. Maaf roti pita tiada dalam gambar.


beef dan chicken grill. Oleh kerana portionnya besar jadi kami order dan kongsi makan saja. Janji sedap dan habis...tidak membazir.


menu seterusnya...chicken fried..bersama kentang dan jagung..



diakhiri dengan desert yang sangatlah marveless...ice cream bersama kek coklat panas. sedap sangat wehhh desert ni..dan besar makan 4 orang pun tak habis.


ya inilah lah dia..yang menghabiskan makanan tadi. Kak ema, anis, Hazirah dan tentu ler aku hehhehe...


Gambar lagi...sebelum pulang ke rumah. Bestnya dapat jumpa. uols...sembang-sembang kenangan itu. Akhirnya dapat juga tunaikan janji..selepas setahun bekerja di tempat baru (dah tak dernya baru dah setahun pun).

p/s: nanti jumpa lagi ya...kengkawan...

2 comments:

Unknown said...

menjamu mata jer lah kita yg membaca ni...
meleleh ayaq liuq...

A D I A said...

wowo desert tu sangat menyelerakan. haruskah gi chilis gak ni semata2 nak makan icecream tu? kak, tak pasan akak dah jawab ke belum, akak keje mana ek?