Monday, December 6, 2010

eehh kejapnya...

Salam pagi Isnin..

ehhh sekejap jer masa berlalu hari ni dah 6 Dec 2010 tak sampai 30 hari nak sambut tahun 2011. Pejam celik pejam esok dah tahun baru hijrah ...dua hari lepas juga Ulang Tahun perkahwinan yang ke-5, rasa macam baru jer lagi kahwin, baru jer lagi bersanding...cewahh..
Bulan Dec ni mmg bz sikit..sebab tu blog pun tak berup date..dengan nak cuti seminggu hujung bulan ni, dengan nak setlekan kerja nak buat stok untuk cuti seminggu dengan nak siapkan projek buku yang dah pun bermula minggu lepas dan akan disambung ke minggu ini. Rasanya cam tak cukup jer seminggu 7 hari rasa nak tambah jadi 10 hari seminggu boleh?????

Itulah manusia..bagi 24 jam sehari pun tak cukup, apatah lagi kalau ditambah masa...itu ler tandanya manusia tak pernah puas dan bersyukur hhehehe (cam kena kat batang hidung sendiri jer).
Harap-harap plan bulan Dec berjalan lancar...dan akan bersambung untuk Januari 2011.
Ohh dec juga maknanya sudah setahun aku bertugas di tempat baru..rasa cam dah lama kerja jer kat sini...apa-apa pun semuanya menggembirakan sepanjang tahun ini. Cumanya sedih ada beberapa perkara yang tidak dapat dicapai untuk tahun ni..tak per kita bawa azam tu ke tahun depan ler pulak..

p/s: entry sembang-sembang kosong...sempena bulan busy sedunia hehhehhe

3 comments:

Ena said...

tu la kan kak.. kejap sungguh masa berlalu.. dan rasa takut menerjah fikiran.. mcm2 di fikirkan..

bz gak nie tapi rasa sgt malas la.. huhu

♥MAMASYAZA♥ said...

sama la cam akak, azam tak penah habis, kena carry forward, heehehe

Yan said...

hepi eniversary....